El projecte Emotional Pulse de Seidor rep dos premis Inspirational a la innovació tecnològica

El projecte Emotional Pulse de Seidor rep dos premis Inspirational a la innovació tecnològica
/ Madrid
Seidor ha sigut guardonada amb dos premis Inspirational de IAB Spain en reconeixement al projecte d’innovació tecnològica i comunicació digital Emotional Pulse.

Seidor, consultora multinacional especialitzada en serveis i solucions tecnològiques, ha sigut guardonada amb dos premis Inspirational de IAB Spain en reconeixement al projecte d’innovació tecnològica i comunicació digital Emotional Pulse. En concret, la campanya ha obtingut una Plata dins de la categoria de Data Science i un Bronze en la categoria de Millor Us del Real Time.

Emotional Pulse és una iniciativa dissenyada des de Seidor labs en col·laboració amb Yslandia, es basa en una plataforma tecnològica pionera capaç d’oferir dades en temps real sobre la geolocalització de l’esportista, les condicions climatològiques de l’entorn en el que es troba i, per primera vegada, sobre el seu estat d’ànim. Aquest innovador desenvolupament es va posar a prova durant l’ascens de l’alpinista Ferran Latorre a l’Everest, emmarcant el seu repte personal 14x8000.

Així, a través de la plataforma tecnològica dissenyada des de Seidor labs, els seguidors de Latorre van poder seguir en temps real a través d’un portal web i del hashtag #seidorontop tota l’evolució de l’expedició, incloent l’estat anímic de l’alpinista durant l’ascens i podent-li enviar, a més a més, les seves mostres de suport a través de les xarxes socials.

La campanya de comunicació digital d’Emotional Pulse va ser dissenyada per Yslandia, la agència d’innovació creativa integrada dins del grup Seidor el passat mes d’abril amb l’objectiu de completar el porfolio digital de la companyia. A la XI Edició del Festival Inspirational de IAB Spain, la pròpia Yslandia ha sigut una de les agències més destacades per la creativitat i la capacitat d’innovació que han ofert les seves propostes, a més de la d’Emotional Pulse, amb la campanya de ‘Baxi Project’, amb la que es va fer un or i un bronze en l’edició dels premis.

Eduard Farga, director general adjunt de Seidor, explica: “l’objectiu de l’adquisició de Yslandia és completar la nostra oferta de serveis de digitalització. Els premis Inspirational obtinguts per Yslandia suposen un reconeixement a la seva innovació creativa i reforcen la nostra aposta. Hem reforçat la nostra proposta de valor digital sumant el seu potencial creatiu a les capacitats de consultoria en transformació digital i a la innovació tecnològica”.

Ús de les cookies
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació, i per a això necessitem el teu permís exprés. Per a més detall de l’ús de les cookies al nostre web consulta la nostra política de cookies aquí.
acceptar
X
contactar