Des de Seidor oferim una solució de 360º amb cobertura 24x7, multiidioma a través d'un únic punt de contacte cobrint les infraestructures de:

  • Llocs de treball.
  • Servidors.
  • Dispositius de Xarxa.
  • dispositius mòbils.

Millora contínua, Compromís i objectius comuns, són la nostra garantia professional.

 

Proposta de valor

 

Suport de 1r nivell

Gestió d'incidències i peticions.

Acceptació, registre, resolució, escalats a altres grups resolutores.

Gestió "end to end".

 

Suport de 2n nivell

Suport expert en sistemes / comunicacions.

Gestió de problemes.

Gestió del canvi.

Anàlisi, diagnòstic i gestió d'incidències complexes.

 

Tècnics de camp

Resolució d'incidències que per la seva naturalesa requereixin del desplaçament d'un tècnic a l'emplaçament del client.

 

Monitorització de la infraestructura IT

Gestió d'esdeveniments i alertes.

Gestió de les capacitats.

 

Capacitats

capacidades-120-certificaciones

Metodologies basades en Itil, Agile y certificació ISO 20000

capacidades-departamento-especializado-certificado

Servei gestionat a través d'un únic Service Manager

capacidades-base-datos-documental

Millora contínua gracies a una avaluació periòdica a través del Pla de Transformació i Optimització de processos 

Necessites més informació?

Ús de les cookies
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació, i per a això necessitem el teu permís exprés. Per a més detall de l’ús de les cookies al nostre web consulta la nostra política de cookies aquí.
acceptar
X
contactar